روش تشخیص عسل آویشن طبیعی اصل

عسل آویشن طبیعی| عسل طبیعی کردستان | کامی عسل

عسل آویشن طبیعی چیست؟

آویشن یکی از گیاهان دارویی پرخاصیت است که استفاده از آن در طب سنتی ایرانی بسیار رایج است. از این گیاه در تولید عسل طبیعی نیز استفاده می‌شود. در تهیه‌ی عسل آویشن طبیعی، زنبور عسل از گل‌های گیاه آویشن برای تولید عسل استفاده می‌کند. رایحه‌ی دلپذیر این عسل، به همراه خواص دارویی و غذایی، آن را به یک محصول مفید و پرخاصیت تبدیل کرده است. این عسل، خاصیت ضد میکروبی دارد و برای تقویت سیستم ایمنی بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عسل آویشن، مانند عسل گون طبیعی، مزه شیرین بسیار مطلوبی و منحصر به فردی دارد. این محصول، سرشار از مواد معدنی مانند آهن، کلسیم، منیزیم و فسفر است و منبع مناسبی برای تامین ویتامین B، ویتامین C و سایر آنتی اکسیدان‌هاست.

از خواص دارویی مهم عسل طبیعی می‌تواند به درمان کم خونی، تقویت دستگاه گوارشی، درمان یبوست، درمان سرماخوردگی، تقویت پوست و مو، تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت قوای جنسی، انرژی‌زا و نشاط آور، تقویت مغز و اعصاب، تقویت حافظه، پیشگیری از سرطان، تسریع در رشد کودکان و… اشاره کرد.

ویژگی های عسل آویشن

عسل آویشن یکی از انواع عسل‌های طبیعی و پرطرفدار در تمام مناطق ایران است. این عسل علاوه بر رایحه خوشبو و طعم شیرین منحصر به فرد، خواص دارویی بسیاری دارد.

از ویژگی‌های مهم عسل آویشن طبیعی  می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ساکارز مناسب عسل آویشن طبیعی

ساکارز عسل‌های طبیعی ایرانی کمتر از ۵ درصد است که ساکارز عسل آویشن نیز از این قاعده پیروی می‌کند. شیرینی آن متعادل است و طبع گرمی دارد. برای کسانی که احساس بی‌حالی و افسردگی می‌کنند، استفاده از این عسل می‌تواند در روند بهبودی این افراد تاثیرگذار باشد.

تنوع در طعم و رنگ عسل آویشن

عسل آویشن، از نظر طعم و رنگ بسیار متنوع است. بسته به منطقه‌ای که شهد زنبور عسل از آن تهیه شده است، طعم و رنگ عسل، می‌تواند متفاوت باشد. عسل آویشن می‌تواند رنگ‌های کهربایی، عقیقی، قهوه‌ای و قرمز داشته باشد.

طبع عسل آویشن

عسل آویشن طبع گرم و خشک دارد و برای درمان انواع بیماری مانند کم‌خونی و تقویت قلب و عروق و رفع اسپاسم عضلانی، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رس بستن عسل آویشن

برخی از افراد فکر می‌کنند، رس بستن یا ته نشین شدن عسل، دلیل بی کیفیت بودن آن است. این تصور کاملا اشتباه است. رس بستن عسل طبیعی، یک امر عادی است. جالب است بدانید رس بستن عسل، نشان‌دهنده خواص آنتی باکتریال و آنتی اکسیدانی عسل طبیعی است.

نحوه ی تشخیص عسل آویشن اصل

 

برای تشخیص عسل آویشن طبیعی و اصل، دو فاکتور مهم وجود دارد. فاکتور اول، عطر و رایحه‌ی عسل است. عسل آویشن، رایحه‌ی منحصر به فردی دارد. این یکی از راه‌های تشخیص اصل بودن عسل آویشن است. فاکتور دوم، رنگ عسل است. عسل آویشن با گذشت زمان، تغییر رنگ داده و تیره‌تر می‌شود.

معرفی عسل چهل گیاه طبیعی

عسل چهل گیاه طبیعی| عسل طبیعی کردستان | کامی عسل

عسل چهل گیاه یکی دیگر از عسل‌های طبیعی پرطرفدار است که خواص دارویی و غذایی بسیاری دارد. این عسل از شهد گیاهان دارویی مختلفی تولید می‌شود. خاصیت آنتی باکتریال دارد و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. از سایر خواص درمانی این عسل می‌توان به تقویت دستگاه گوارشی و تقویت دستگاه تنفسی اشاره کرد. عسل چهل گیاه می‌تواند التهاب و ورم معده را التیام داده و به درمان عفونت روده نیز کمک کند.

معرفی عسل گون طبیعی

عسل گون طبیعی| عسل طبیعی کردستان | کامی عسل

عسل گون نیز از جمله عسل‌های طبیعی پرطرفدار است که خاصیت درمانی و دارویی بسیاری دارد. عسل گون طبیعی، رنگ زرد روشن دارد، رایحه و عطر ملایم و شیرینی متوسط، از ویژگی های عسل گون طبیعی و اصل است. این عسل، میزان ساکارز پایینی دارد و برای کسانی که مشکل گوارشی دارند، مناسب است. این عسل نیز مانند عسل آویشن طبیعی، برای درمان التهاب دستگاه گوارش، درمان دردهای مفصلی، درمان کم خونی، تقویت حافظه و… استفاده می‌شود.

عسل طبیعی کردستان

کردستان به دلیل موقعیت آب و هوایی خاصی که دارد، محل مناسبی برای پرورش زنبور عسل است. عسل به دست آمده از دشت‌های کردستان، یکی از عسل‌های طبیعی اصل و پرطرفدار است. این عسل طبع گرمی دارد و برای درمان کم خونی بسیار مناسب است. میزان ساکارز آن پایین است و شیرینی متوسطی دارد. از خواص دارویی آن می‌توان به آنتی باکتریال و آنتی اکسیدان بودن آن اشاره کرد که در درمان بسیاری از بیماری‌ها مانند درمان زخم معده، درمان سرماخوردگی، پیشگیری از بیماری‌های قلبی و پیشگیری از سرطان موثر است. عسل کردستان را می‌توان با قیمت مناسب تهیه کرد. عسل اصل کردستان را می‌توانید از طریق سایت‌های معتبر نیز تهیه کنید.

بهترین نوع عسل کدام است؟

عسل طبیعی کردستان | کامی عسل

شاید شما نیز به دنبال پاسخ این سوال باشید که کدام یک از عسل‌های طبیعی، بهتر از بقیه است؟ عسل چهل گیاه طبیعی؟ عسل آویشن طبیعی؟ عسل چهل گیاه طبیعی یا عسل طبیعی کردستان؟

پاسخ به این سوال دشوار است. هر یک از عسل‌های طبیعی، خواص منحصر به فرد خودشان را دارند. بسته به شکوفه‌های درختان و گل‌هایی که زنبور از آن برای تولید عسل، تغذیه می‌کند، خواص و طعم عسل نیز می‌تواند متفاوت باشد.

خرید عسل آویشن اصل و طبیعی

عسل طبیعی و اصل، خواص دارویی و غذایی بسیاری دارد. برای خرید عسل آویشن، باید از طبیعی و اصل بودن محصول، مطمئن بود. بهترین راه، خرید مستقیم عسل از تولید‌کننده است. یکی از راه‌های خرید آسان و سریع عسل طبیعی و اصل، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است. شما می‌توانید به صورت اینترنتی محصول مورد نظر خود را از تولید‌کننده، خریداری کرده و سفارش را درب منزل، تحویل بگیرید.

قیمت عسل آویشن طبیعی

عسل آویشن اصل، یکی از عسل‌های پرفروش و پرطرفدار است. قیمت مناسبی دارد و از طریق فروشگاه‌های بسیاری می‌توان آن را خریداری کرد. برای سفارش عسل طبیعی، کافی است از طریق فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، سفارش خود را ثبت کنید. با خرید مستقیم از تولید کننده و حذف واسطه‌گران، می‌توانید محصول را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنید.

برای بررسی بهتر محصول در خرید اینترنتی عسل طبیعی، بهتر است بخش نظرات کاربران سایت کامی عسل  و پبج اینستاگرام را نیز مورد بررسی قرار دهید. نظرات کاربران و خریداران قبلی می‌تواند نقاط قوت و ضعف یک محصول را مشخص کند و در نتیجه باعث می‌شود تا با حس اطمینان بیشتری، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + 5 =

چت انلاین
ارسال